Recenzie (7)
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Perfektný film a obrovský zážitok, pretože som ho videla so svojím drahým priateľom, aj keď on nevedel, že som v tom istom sále.
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
Mávala som to rada, ale novšie séria bohužiaľ viac a viac pripomínajú Ordinácii v ružovej záhrade v šesťdesiatych rokoch.
Banshee (2013) (seriál)
Skvelý akčný nárez, odporúčam všetkým fanúšikom žánru.
Agentka bez minulosti (2010) (seriál)
Aférky sú seriál, ktorého som sa obávala, keď som videla, kto za ním stojí. Filmy s Bournom mám rada, ale nepripadalo mi to ako seriálový materiál. Moje obavy sa rozplynuli s prvým dielom. Postavy i vzťahy medzi nimi sú skvele vykreslené a vždy sa nemôžem dočkať, čo prinesú nové diely. Hoci Piper Perabo je ako hlavná hrdinka úžasná, môj favorit je slepý expert na všetko Auggie v podaní Christophera Gorhama.
Buffy, premožiteľka upírov (1997) (seriál)
Buffy som skôr nemala rada, ale kvôli jednému drahému priateľovi som sa pozrela na celý seriál. Bohužiaľ to medzi nami nedopadlo, ale vďaka nemu som Buffy kompletne videla už osemkrát. Srdcová záležitosť.
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Krásny koniec, všetko to do seba zapadlo.
Záhadné mušle (1985)
Záhadné mušle sú jedným z najlepších a najinšpiratívnejších filmov všetkých čias, nechápem, ako im môže niekto dať len dve hviezdy.