Posledné recenzie (7)
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Perfektný film a obrovský zážitok, pretože som ho videla so svojím drahým priateľom, aj keď on nevedel, že som v tom istom sále.
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
Mávala som to rada, ale novšie séria bohužiaľ viac a viac pripomínajú Ordinácii v ružovej záhrade v šesťdesiatych rokoch.
Banshee (2013) (seriál)
Skvelý akčný nárez, odporúčam všetkým fanúšikom žánru.