Obľúbené filmy (10)
Pelíšky (1999)
No tak tohle je má srdeční záležitost a určitě nejsem sám.
Zelená míľa (1999)
Hrubeš a Mareš jsou kamarádi do deště (2005)
Vladimír Morávek mne oslovil filmem Nuda v Brně, za který právem dostal Českého lva za režii. Hrubeš a Mareš má přímočarý humor, tím je divákovi bližší a ta část diváků, kterým se právě Nuda v Brně nelíbila, nebo jí nepochopili, si tento snímek zamiluje a pak si najdou cestičku možná i k ní.. Mne se upřímně hodně líbil a dávám mu pět hvězdiček.
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
Forrest Gump (1994)
Ant-Man (2015)
Ani nevím proč, ale film jsem viděl 21.11.2015 a dnes (o dva dny později) se na něj podívám opět a již teď jsem na něj natěšený, to se jen tak nestává, takže ....
Šiesty zmysel (1999)
Špičkový film, ke kterému se rád vracím znovu a znovu. A i přesto, že jej znám takřka na zpaměť, stále v něm je co nalézat.