Posledné recenzie (21)
Nehanební bastardi (2009)
Tak právě tady jsem si Tarantina zamiloval a našel si k němu cestu. Dokázal by snad někdo jiný natočit něco tak brutálního a zábavnýho s neskutečně propracovanými dialogy, na které už jsme u Quentina ostatně zvyklí? Odpovědět si může každý sám. Tarantino je zkrátka kapitolka sama pro sebe, a tak to taky musí zůstat. PS: A zase ten Waltz!
Iron Man (2008)
Už od castingu a výběru hlavního herce bylo vyhráno. Dokážu si dokonce představit, že by mě tahle marvelovka ani moc nezaujala. Batman může mít Keatona, Westa nebo Balea...Spider-man může mít Maguiereho nebo Garfielda ( i když tady mám jasno ), ale Iron Man je jen Jeden.
Útek do divočiny (2007)
Každý z nás má v sobě kus dobrodruha. Někomu stačí procházka lesem a někdo zase zdolává vršky zasněžených hor. Ale přiznejme si to, kdyby tu ta možnost byla, tak bychom nejspíš neváhali. Naprosto se oprostit od té rychlosti, v které žijeme, zpomalit a nechat se unášet proudem. Zastavit se a poslouchat šumění větru ve větvích stromů. Smát se a poznat lidi, na které nikdy nezapomenete, ani je už neuvidíte. Film ale není jenom o dobrodruhování a přírodování, je o splněném snu jednoho mladého muže, který si za ním šel a nenechal se ničím zastavit. PS: Hezčí autobus jsem nikdy neviděl.