Recenzie (109)
Elysium (2013)
Celkem jsem byl zklamán. Pěkně udělané, ale nechytlo mě to.
Dospeláci 2 (2013)
Tento díl se opírá o klasiku "první díl parta, druhý díl jejich děti". Shlédnutí filmu nebylo ztrátou času a i jsem se docela hodně nasmál. Je to klasická sandlerovka.
Wolverine (2013)
Toto pokračování mi přišlo spíše jako předfilm pro nadcházející další díl X-Men. Nicméně zábavné a poučné :-)
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Parádní příběh o zrodu prvního Avengera. Zase další film, který skládá mozaiku světa podle Marvelu.
Ohnivý kruh (2013)
Super podívaná, akce, velký monstra a roboti :-) parádní akční snímek.
Planéta opíc (2001)
Nudné, nijak významně mě tento film nezaujal.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Skoro jako opičí pohádka. Vskutku opičí film. Mnoho opic. To, co v jiných filmech trvá 5 minut, tady trvá hodinu a půl. Snad bude pokračování stát za to, když jsem musel vidět opičí vzpouru hodinu po hodině.
Neuveriteľný Hulk (2008)
Film bez začátku, to se moc nevidí. Defakto se rovnou koukáme na pokračování. Akce je zajímavá a Norton mi do role sedí. Nejhorší jsou filmy se "zelenýma" vědcema. Ze začátku se mi zdálo, že tato verze je lepší, ale na konci filmu jsem už byl zase nerozhodný a nakonec hodnotím obě verze shodně za tři. Kdyby se z obou filmů spojilo to nej, tak by to byla hezká 4+. A nakonec co je nejvíc naprd, je nestálost hereckého představitele Hulka, minimálně Neuvěřitelného Hulka a Avengers, které dějově navazují.
Hulk (2003)
Hulka jsem dlouho odkládal. Tahle první verze se mi líbí hlavně armádními stylovými kulisami. Když zhodnotím akci, tak je zoufalá, proto jsem rád, že jí moc ve filmu není. Jinak je to hezký příběh, kde máme začátek a konec, narozdíl od novější verze.
Avengers: Pomstitelia (2012)
Nejlepší multihrdinový film. Vtipné, akční a nenudí. Nejlépe však předtím vidět filmy jednotlivých hrdinů.