Recenzie (1 012)
Mořská příšera (2022)
Dost dobře nechápu, proč se tento animák neobjevil v kinech. Ty prachy tam jdou cítit, nádherný vizuál, sympatické postavičky a možna až ne přetažený závěr pěkný příběh. Myslím si, že jednen z nejlepších animáku v poslední době......80%
Star Trek: Neznáme svety (2022) (seriál)
Návrat Star Treku ke kořenům. Jednotlivé epizody, krom jednoho dílů fungovaly dokonale a je vlastně dobře, že se neřešila nějaká táhlá dějová linka jako například u DIscavery. Dokonale vyšel i casting, včetně výborně napsaných postav, ke kterým si člověk rychleji najde cestu než v novým Star Trek seriích......první sezona 75%
Stovky bobrů (2022)
Velmi cením kreativitu a nápady, se kterými si Cheslik vyhrál. Jeto jedná velká pocta groteskám, která se vůbec nezastavuje a šlehá to obrovskou kadencí scének, akce. Rozhodně to není pro každého a i mě osobně trvalo, než jsem se naladil na správnou notu. Nicméně za málo peněz, hodně muziky a velký dík Aeru, že to tady dotáhli do kino distribuce......80%
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Tohle se nepovedlo. Polohy hercu byly až příliš přepálené a Kozubova poloha až otravná. Kozuba a celou tu bandičku mám poměrně rád, ale tady mě laciný humor naprosto minul a místy mi bylo vyloženě trapně. Vážně mě pobavily jen dva momenty, Kalousek a Steven Seagal, ale to je zkrátka na vyšší hodnocení málo.....30%
Americký outsider (2021)
Ano, sportovních dramátek o outsiderovi je spousty, takže se nevyhýbá typickým klišé a nevyhne se divák jisté dávky pocitu, že už to někde viděl. Na druhou stranu je Zach Levy ve své roli obrovský sympaťák a American Underdog splňuje všechny propriety, které by mě podobný typ filmu splňovat. Obrovskou dávku emocí a já si to náramně užil......80%
Cesta do Ameriky 2 (2021)
Tohle se hrubě nepovedlo a po shlédnutí si nepamatuji jedinou vtipnou scénu, hlášku, Vesměs je to vyčpělý kousek Murphyho tvorby, kterou dělal před patnácti lety a bohužel tady nefunguji ani momenty nostalgie prvního filmu. Doslova jsem se pronudil…….30%
Drive My Car (2021)
Stejně uchvacující jako Birdman, kdy neskutečně propracované dialogy donutí člověka přemýšlet a vcítit se do pocitů postav. Zároveň z plynoucím dějem se nenápadně a nečekaně dokáže vrýt pod kůží a vyvolat zvláštní emoce. To celé skrze linky na pozadí divadelního prostředí, které je samo o sobě zajímavé. Člověk odchází z kina a nutí ho to přemýšlet nad spousty věcí. Hamagučiho se asi vyplatí do budoucna sledovat a začíná se nejspíš rodit další Takeši Kitano......85%
Godzilla vs. Kong (2021)
Je to zkrátka výplach pro malé děti a člověk se musí oprostit od veškeré logiky a hlavně postav, které dělají tomu zbytečnou výplň. Na druhou stranu akce překvapivě odsýpá, je velmi trikově přehledná a nesklouzává do žádného digi bordelu. Dokonce jsem se přistihl, že mě to místy baví. Za mě snesitelná rubačka…….60%
Malé veci (2021)
Tak úplně jsem nepochopil ten kritický ohlas na tento film. Jestli to byla očekávaní ala dalšího Wind Riveru, Sedmičky a podobných pecek. Myslím si, že tím se Střípky ani nesnažily být. Je pravda, že první polovina se trošičku vleče, na druhou stranu je tento film hodně o pocitech psychologii daných postav. Jakmile se na scénu dostane třetí ústřední postava v podání Leta, tak Střípky chytají pořádné grády a v této pasáži nemám, co vytknout. Ke konci ve mně evokoval pocit, že si úplně tvůrci nejsou jistí v kranflecích a neví, jak film pořádně dokončit. Jednu z postav ke konci přetočí do malinko tragikomické figurky, což je další point a důvod, proč se kloním spíše ke třem hvězdičkám. Ale vesměs spokojenost a rozhodně stojí za shlédnutí…….. 65%
Spencer (2021)
Stewart hraje výborně, ale co z toho, když se topí v nezáživných dialozích a celý film sledujete pouze Dianu v poloze "svěrací kazajka" královské rodiny a hodnot. Nemůžu se zbaví dojmu, že člověk, který toto splácá do dvou hodin, nebyl na dobře připravených houbičkách. Musím říci, že dlouho pro mě nebylo tak náročně dokoukávat nějaký film.....25%