Obľúbené seriály (4)
Daria (1997)
Tady se nemá ani cenu dlouho rozepisovat. Daria zkrátka vede můj žebříček inteligentně vtipných seriálů o mnoho délek. Černý humor zasazený do klasického studentského prostředí je ve svém skvělém podání trefou do černého.
Death Note - Zápisník smrti (2006)
Je pravda, že Death note (ostatně jako většina Anime) je záležitostí dosti kontroverzní s řadou vyznavačů i odpůrců. Příběh je ve své podstatě opravdu banální, ale díky jeho použití v hutně detektivní atmosféře, která člověku nedá spát a nutí ho shlédnout ještě další díl (a další a další....) je pro mě jednou z TOP záležitostí tohoto druhu tvorby, ze které není problém udělat kultovní záležitost (aneb např. lidé z Deviantart a vlastně většinová japonská společnost je krásnou ilustrací :))
Black Books (2000)
Velice netradiční pojetí klasického britského humoru. Postavička Bernarda je tak neskutečně vykreslená do neurotického absurda, že snad ani není možné ho nemilovat. Až na opravdu 2 černé vyjímky je dle mého kvalita dílů konstantní a silně návykově zábavná.
Generation Kill (2008)
(Superpero Tak takhle nějak to tam nejspíš opravdu chodilo. Člověku zůstává rozum stát nad tím, že lidi jako Kapitán Amerika opravdu můžou někomu velet.) --> No můžou a celkem bez problémů :). V armádě je úplně normální, že šéfují gumy bez představy o situaci a jedinný kdo v tom má trochu jasno jsou bigoši, ale ty stejnak nikdo neposlouchá :). zkrátka F.G.U. (Fucked green up) - jednoznačně za 5*, seriál vynikající.