Recenzie (112)
Stiahni ma do pekla (2009)
Kašlu na nějakou konstruktivní kritiku - tohle je prostě bomba! Pro mě jeden z nejlepších hororů co jsem měl možnost shlédnout
Monty Python: Zmysel života (1983)
Tak tohle je opravdu drsnej filmek od Monty Python, v některých scénách až dokonce nechutný. Ale tyto nechutnosti jsou podány po Monty Pythonovsku a v takovém kontextu, že nakonec nepůsobí tak lacině jako například humor v současných post prcičkovských amerických fekálních komedií. Konečně jsem našel smysl života!:-)
Vykúpenie z väzenia (2008)
Konečně po dlouhé době pořádný filmový zážitek. Poměrně krátké vězeňské drama o drsném životě za mřížemi a drsných praktikách dozorců, které uteče o to rychleji, protože se ani minutu nenudíte. Příběh je jednoduchý a promyšlený, herecké výkony (hlavně dvou hlavních představitelů) nadprůměrné a já musím dát 100%.
Občan Havel (2007)
Nehodnotím tak uplně film, ale hlavně Václava Havla - neskutečná osobnost
Rambo: Do pekla a naspäť (2008)
Totální masakr - nejlepší díl - Stallone je borec! Hlavně se nesnažit v tom hledat nějakou myšlenku, proroctví či co já vim. Prostě se jen pohodlně usadit a vychutnat si létající kusy masa:-)
Mucha (1986)
Když jsem tenhle film viděl poprvé, bylo mi hodně málo a pamutuju si, že mi z něj nebylo dobře:-) (psychicky i fyzicky)
Dvaadvacítka (1998) (relácia)
Česká soda hozená do undergroundu a ještě větší absurdity.
REC (2007)
Tak takhle jsem se už hodně dlouho u hororu nebál (naposledy asi při Záhadě Blair Witch). Zapomeňte na americké "teenagerovské horory", u kterých místo strachu spíš propukám v smích. Španělsko je budoucnost hororu!
Big Lebowski (1998)
"Shut the fuck up, Danny!"
Tridsať prípadov majora Zemana (1974) (seriál)
Mimikry:-)