Recenzie (42)
Láska medzi superstar (2003)
Vivat America!Zem skutočne,ale SKUTOČNE NEOBMEDZENÝCH možností...
Brigada - Klan: Zákon podsvetia (2002) (séria)
Skvelé.Ale musíte vidieť všetky diely,inak to nemá cenu,pretože je tam velké množstvo zápletiek.Aby ešte Alexej Sidorov nenakopal Scorsesemu zadok.
Ostré kočky (2002)
Ježiši kriste, niečo tak hrozné som už dávno nevidela.Mariah Carey-čo robí vo filme?To sa ešte nikto nepoučil z jej predošlých "projektov"?Hlavne príbeh Meg,ten bol dojemný..."Viete dievčatá,nie som veľmi dobrý šofér...Mali sme s priateľom pred svadbou,išli sme autom,ukázal mi na ruské kolo a ja no..dostali sme šmyk a on bol na mieste mŕtvy"Preboha,aj môj deväťročný brat by napísal realistickejší scénar!
xXx (2002)
Tak stupidnu kravinu som uz davno nevidela...
Falošný únos (2000)
Žeby už Michael Madsen minul všetky prachy na pivo,cigarety a svojich piatich harantov?
Gladiátor (2000)
Užasný film...Nemyslela som si,že Ridley Scott príde ešte s niečím dojemnejším,než bola Thelma and Louise...Skvelý Russell Crowe a úchvatne stvárnený hajzlík Joaquinom Phoenixom...Nádhera!A pritom historické filmy moc nemusím...
Luck of the Draw (2000)
Michael je boh!
Piata obeť (2000) (TV film)
Užasný Michael.Inak ten černošský policajt bol farboslepý."Hele!Ujel nám na šedým autě!"Ale to auto bolo čierne!
8 MM (1999)
Drsne natočená realita pohladom Joela Shumachera...
Čarodejnice (1998) (seriál)
Gýčové,vtieravé.....................?