Obľúbené filmy (10)
Pelíšky (1999)
To nie si ty (2014)
Dlouho mě žádný film tak nedostal… jdu ho rozdýchat, a až ho uvidím ještě jednou, což určitě chci co nejdřív, snad ze sebe dostanu víc, než jen hluboké nádechy a výdechy…
Million Dollar Baby (2004)
@tombac a @kaka, máte naprostou pravdu… jediné, co bych upřesnila, že ten film pro mě nebyl nejlepším roku, ale je jedním z nejlepších mého života. Můžu ho sledovat dokola a dokola a dokola a dokola, vím už přesně, při které scéně mně přeběhne mráz po zádech, při které přestanu dýchat, při které se rozbrečím… filmy, které na mě takhle působí, budu vždycky milovat… ♥
Ctihodný občan (2009)
Billy Elliot (2000)
Herecké výkony za jedna, obzvlášť při tak reálném příběhu sociálně slabších, kdy mě vzrušení a dojetí zároveň dostávalo na kolena, tenhle film je pro mě oskarový a výjimečný.
Nebezpečná krása (1998)
Príbeh kmotra (2013)
Úsmevy smutných mužov (2018)
Nejela jsem do kina s velkým očekáváním, myslela jsem, že se sem tam jednoduše zasměju a budu mít dál přehled i o naší filmové tvorbě. Snímek mě naprosto nadchnul… za á Dejv a vlastně všichni ostatní předvedli pro mě překvapivě až skvělé výkony, za bé výborný námět dost dobře zpracovaný, za cé jsem byla dlouho vdaná za alkoholika a prostě jsem se u spousty scén usmívala jen tak, protože jsem prostě věděla… :-) Klidně bych dala i šestou hvězdu, protože jsem fakt hltata každou minutu od začátku do konce.
Román pre ženy (2004)
Odsúdený (2010)
I přes negativní kritiku, kterou tady čtu, a která má sem tam rozumné základy, mě ten film prostě dostal… žeru tu herečku snad ve všech jejích rolích, v téhle nevyjímaje, a ten příběh byl jednoduše řečeno chytlavej… bez tradičních pauz na návštěvu kuchyně, koupelny a podobně, jsem ho žrala od začátku do konce nejen já, ale i mé jedenáctileté dítě… to u toho ale neslzelo… :-)