Recenzie (7)
Tenki no ko (2019)
Tento film je dobrý. Pudr lejtr.
Jumanji: Ďalší level (2019)
Tento je film je špatný, není nejhorší, ale taky není dobrý, a už vůbec není výborný, nedejbože bezchybný a impozantní, je to prostě sračkofilní viadukt.
Star Wars: Vzostup Skywalkera (2019)
Navoněné hovno je stále velkým smrdutým srancem.
Ulica (2005) (seriál)
Pokud je vám špatně od žaludku, podívejte se na tento seriál. Jistojistě se zeblijete a uleví se vám :)
Domek z karet (2013) (seriál)
Druhá série ještě dobrá, potom jsem se poblil a posral :(
Psie veličenstvo (2019)
Přišel jsem, promítnul jsem, posral se.
TvMiniUni: Zloděj otázek (2019)
Pokud se chcete poblít a posrat, směle do toho :)