Obľúbené seriály (5)
Roztomilé mrchy (2010)
Závislost na tomhle úžsaném seriálu si vypěstujete okamžitě a hlavní hrdinky si zamilujete. Můžu se na to dívat milionkrát dokola a nikdy mě nic nepřestane bavit! ♥ -A
Upírske denníky (2009)
Je velká škoda, že se to nepřiblížilo knížkám, ale i tak je to dost kvalitní seriál plný skvělých zápletek. Podle mého názoru to mělo skončit třetí sérií, ale bylo to tak úspěšné, že to prostě natahují a natahují. Ale pořád mě to baví. :) Nový pohled na vztah upírů a lidí a všeho jiného mě nadchl.
Simpsonovci (1989)
Provázejí mě celý můj život a nikdy mě neunudí. :) Tohle je prostě klasika. Nejde si to nezamilovat. :3
Walking Dead (2010)
Skvělá atmosféra a napětí seriálu rozhodně nechybí. I zápletky mezi hlavními přeživšími. Pořád se o seriálu mluvilo a já mu dala šanci. Doteď jsem za to vděčná. Pořád mě baví a postapokalyptická budoucnost světa taky!
Předstírání (2014)
Jednoduchý, milý a odpočinkový seriál, který má velmi slušně nakročeno. :)