Recenzie (121)
Trust - The House of Getty (2018) (epizóda)
Tak tohle bude ještě legrace O_O – pilot parádně navnadil!
The Florida Project (2017)
3 uřvané děti doma a další 3 v televizi! Ale to není kámen úrazu, ten je někde jinde... v tom pocitu, že děti jsou naším zrcadlem a jak se asi bude zrcadlit Moonee? Už teď jsem z ní měl smíšené pocity, protože já v ní tu dětskou nevinnost prostě neviděl...
Disaster Artist (2017)
😳
Svet podľa Daliborka (2017)
Ač je to značně kontroverzní, a místy samozřejmě vypočítavé, tak je podle mě důležité taková témata znovu otevírat a upozorňovat na ně. Mnohdy je potřeba lidem či společnosti nastavit zrcadlo, aby se zamysleli... aby pochopili...
Dunkirk (2017)
I poslední sekunda může rozhodnout o tom, jestli budeš žít nebo ne... Zajímavě natočený boj s časem. Čekání na válečné zvěrstva je zbytečné, tady je hlavním nepřítelem čas a ten umí být (ne)milosrdný.
Kong: Ostrov lebiek (2017)
Co to do prdele je?! Viděli jsme všichni to samé?! Střihač musel ujíždět na houbičkách, protože jinak si to nedovedu vysvětlit: Jsme v masovém hrobě / střich / jsme v lese... Je světlo / střich / náhlá tma a moje smrt... Neviděl jsem nějaký in-progress-cut?! Smyslu to také moc nepobralo, ale hlavně, že Kong nechce nic jiného než hebký ženský dotek... úúú-sááá!! Ne, nebudu se rozčilovat...
Buchty a klobásy (2016)
O_O
Švýcarák (2016)
O_O
Everest (2015)
Mrazí tě?!
Chappie (2015)
To boří úplně vše :D mummy!