Recenzie (137)
Obchod storočia (2007)
Nachystejte květináče!
Parchanti (2010)
Ottmanovské selhání
Jonah Hex (2010)
Děs a hrůza. Hudba na nic, příběh ještě horší a ty Brolinovy hlášky zas taky drsně nezněly.
Pacifik (2010) (seriál)
Vážně jsem se na tenhle seriál těšil, ale po nějakých osmi dílech mě neuvěřitelně unudil. Škoda, že jsem to nevydržel až do Iwo Jimy.
Ženy v pokušení (2010)
Skvělé... ale co by to z toho zbylo bez Balzerové?
Robin Hood (2010)
Gladiátor ani Black Hawk Down to není. A Streitenfeld se taky zrovna moc nepředvedl.
Čarodejov učeň (2010)
První polovina filmu se povedla. Skvělé souboje, výborné vizuální efekty... no a pak to přijde. Nuda, opakování toho, co už ve filmu bylo a otřesné vyvrcholení minutovým "soubojem" (jestli se to tak dá nazvat) hlavního hrdiny s bossem záporáků. No a ten způsob jakým vyhrál? Tak to je spíš úsměvné.
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Co to sakra je...?
Wall Street: Peniaze nikdy nespia (2010)
Příběh tedy pěkně slabý. Kdyby tam neměl Charlie Sheen cameo, tak je to určitě na méně hvězdiček.
Prekliaty ostrov (2010)
"Tak jak to vlastně dopadlo?" - neznám nikoho, kdo by si po shlédnutí Prokletého ostrovu nekladl podobnou otázku.