Recenzie (26)
Krotitelia duchov (2016)
Takovéto když se lidi od SNL nudí a řeknou si, že udělají trošku delší skeč s přidáním CGI. Tenhle film je bohužel urážkou Ghostbusters a to jsem tomu chtěla dát šanci. Nemá to ani hlavu ani patu a jediné dobré je na tom Hemsworth s jeho svetříkama....
Your Bad Self (2010) (seriál)
Rozhodně velmi vtipné a na zabití času naprosto ideální! Scénka s pořezáním o papír bomba a nebo Xmen... Domhnall se určitě předvedl jako skvělý komik.
Hladová srdce (2014)
Na mě tohle nějak moc nezafungovalo. Drblá mamka co odmítá krmit nejen sebe, ale i dítě a starostlivý otec co se snaží ze všech sil nejdříve zachránit manželství a rodinu a pak alespoň dítě. Úleva v podobě konce, kdy se babička dítěte rozhodla se vším udělat rázný konec, měla přijít dříve.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Ale jo, je vidět, že tenhle film je vymazlený. Příroda krásná, rozhodně plus za to, že si Inarritu dupnul a rozhodl se místo zeleného plátna natáčet ve skutečné divočině. Jenže zbytek... myslím, že kdyby měl film maximálně dvě hodiny vůbec nic by se nestalo. Leův výkon byl úctyhodný, určitě jeho nejtěžší role co se po fyzické stránce týče, ale občas sem se přistihla, že to jeho kňourání radši přetáčím. Hvězda za úžasné exteriéry a za to, že vše působilo tak úžasně realisticky.
Králi ulice (2008)
Téma, co bylo natočeno už milionkrát předtím a ještě i milionkrát bude (či již bylo), ale herecké výkony tomu dávají to něco navíc, díky čemu si to vyslouží víc jak tři hvězdy za klasický průměr. Mám ráda tyhle typy detektivek, kde je hodně střílení a kde se nakonec ukáže, že největší padouch je ten kdo vám má krýt záda. Byla to slušná jízda
Upírske denníky (2009) (seriál)
Seriál, založený na knižní předloze která je ještě starší než Twilight a překvapivě z které Twilight vykrádá... Ale abych tu nenadávala na "konkurenci" - seriál měl ze začátku velký potenciál a byl daleko lepší jak knížky (kdo četl tak ví), bohužel s postupem řad se kvalita vytrácela a tvůrci už jen vaří z vody. Škoda
Legenda (1985)
Jedna z mých nejoblíbenějších pohádek. Viděla jsem ji ještě jako malá holka a už tenkrát mě uchvátil ten svět. Legenda je klasická pohádka o boji dobra se zlem a je to jeden z hmm pěti filmů kde vidíte Toma Cruise skutečně hrát
Grinch (2000)
Na Vánoce jedině Grinche! Jo, film u kritiků a i u diváků propadl, ale já tohle miluju a hlavně ty Grinchovi řeči. Takže hawk a už se těším na vánoční televizní program
Fantastická štvorka (2015)
Tohle bylo tak špatný, že jdu radši začít uctívat původní verzi F4. Jednu hvězdičku dávám jen za Jamieho co se evidentně na začátku filmu nudí tak moc, že žvejkání je daleko větší psina než ty mdlé dialogy a celkově špatně napsaný scénář
Já a robot (2013) (seriál)
Seriál, co mě zaujal už prvním dílem, měl skvěle našlápnuto. Škoda jen, že se tvůrci rozhodli načrtnutou linii z prvního dílu ignorovat a co díl to něco jiného. Ale herecké výkony úžasné a chemie mezi Karlem a Michaelem je úžasná. A stále mě bude i mrzet, že seriál nedostal druhou řadu, jenže za zrušení si zkrátka můžou tvůrci sami...