Recenzie (150)
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
dobře, čtyřka už je cliché, přiznávám, nicméně, Jacka vždycky rád vidím v akci, a Barbossu rovněž, a navíc místo obludy Keiry Knightleyové je v roli pirátky má nejdražší Penelopé Cruz :* ... fajn děj filmu, i když už víc oddechovka no
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Nechápu to nízký hodnocení!!! Piráti z Karibiku trojka je osobně můj oblíbený díl; mluju tu rivalitu těch pirátskejch kapitánů; ta námořní bitva na konci WOW, skvělý zpomalení, předtim,než vybuchnou lodě východoindické společnosti,tak se ten hlavní záporák odstřelí sám; napínavej začátek filmu; psycho sólíčko Jacka s burákem sice nemusim,ale dá se to vydržet; na konci dojemný, jak Will se stane novým kapitánem Bludnýho Holanďana... film libovka
Piráti Karibiku: Truhlica mŕtveho muža (2006)
Davy Jones suprovej! oblíbená scéna: šermiřská šarvátka na tropickým ostrově mezi Norringtonem, Willem a Jackem! hudba ve všech dílech fajnová rovněž
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Luxusní disney piráti; už jen kvůli Jackovi a Barbossovi nemůže přece člověk nedat filmu míň než 5 hvězd! Film jsem jako malej shlídl stokrát, jako pdoobné supr filmy; nejlepší je průběh děje; námořní bitvy s děly a skvělý vyvrcholení na konci, kdy posádka černé perly příjde o nesmrtelnost
Divokí chalani (2003)
film pro děti; shrnu děj: děti-snílci, co maj rádi fotbal narážej na jedno dobrodrůžo za druhym, každý díl to samý, pozděj budou čelit komplikacím až vyrostou,ale to až v čtvrtym díle
Twilight sága: Úsvit - 2. čast (2012)
Nádherný konec ságy; mega epická bitka předtim a dojemné upíří dítě
Twilight Saga: Zatmenie (2010)
Nejlepší film je podle mě druhá část rozbřesku; ale i v tomto díle jsou skvělý akční scény; stará Viktorie byla přesvědčivější a výraznější,ale zrzka jako zrzka no... nechápu drtivou většinu lidí, co nemaj rádi twilight, dyť je to romantika, a parádní utopie bejt upírem- síla, rychlost, věčné mládí, akorát sání krve je potřeba no,ale to za to by stálo, no ne?
Twilight sága: Nov (2009)
Jediný díl, který mi nesedí s knížkou, protože tam dost chybí, a tudíž některé scény působí až moc depresivně, hlavně Bellino období, kdy se uzavře sama do sebe po tom, co jí Cullenovi na nějakou dobu opustí; nicméně Twilight sága je skvělej přiběh a všechny díly hodnotím uceleně, navíc IMHO hodnocení je až moc nízko na čsfd, takže 5 hvězdiček je povinnost
Truman Show (1998)
Nápad koncepce filmu mě ohromil, když se divák na konci dozví, co se vlastně celej film dělo; skvěle zahrané, Jim Carrey výbornej jako vždy
Slnko, seno, jahody (1983)
Film je supr oddychovka a pár vtipných scén se najde :)