Recenzie (20)
Fantastické zvery a ich výskyt (2016)
Nezábavné, příliš dlouhé a nudné...
Jednotka samovrahov (2016)
25 hvězd za Jokera a Harley Quinn! Skvělý film se skvělýma hláškama! Zaslouží si více jak 66%!
Rozpoltený (2016)
PECKA! Vynikající příběh, skvěle doplňující hudba a herci nemají chybu!
Vraždy v Midsomeri (1997) (seriál)
Není už Midsomer vyvražděn? :) ;)
Polednice (2016)
Čekala jsem mnohem víc.
Prestreté (2010) (relácia)
Ze začátku sup ale teď? Taktika,peníze,taktika.........
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Mé očekávání bylo že tento film bude velice poprůměrný ale právě naopak! Film byl již od začátku skvěle akční a nebyla chvilka nudy! Skvělá zápletka a poslední díl se nejvíce podobá tomu knižnímu. Celá sága HG je skvěle zakončena se skvelými hereckými výkony! Jediná vyjímka je že na 3D tam je velice málo efektů a trošku vás bolí oči a ještě jedna vyjímka je že Katniss má neomezený počet šípů :) Doporučuji shlédnout všechny ostatní 3 díly a až po-té jít do kina na tento :) DÁVÁM 5 hvězdiček! 95%!!
James Bond: Spectre (2015)
Doporučuji ale mohu vytknout některé velice nudné části, při kterých se lehce usínalo na noční premiéře... Jinak úžasný dávám 5* :)
Fakjú pán profesor 2 (2015)
100%! Vůbec se nezkazil ! Doporučuji ale nepřeskakovat jedničku!
Živí mrtví: Počátek konce (2015) (seriál)
Moc se mi to líbilo. Úžasný příběh,akce prostě vše. Nikoho neurazí. Doufám že o bude pokračovat! Dávám 90%