Recenzie (20)
Nie je čas zomrieť (2021)
Brečela jsem, akční, dojemný, skvělý!
Leví kráľ (2019)
Oni to oživili až to zabili. 5/10
Mŕtvi neumierajú (2019)
Já nemám co říct. Čekala jsem něco jiného. Pro mě hrůza.
Hannibal - The Wrath of the Lamb (2015) (epizóda)
Neuvěřitelné zakončení!!
Bohemian Rhapsody (2018)
Nemám co napsat. Neuvěřitelný! 11/10
Tomb Raider (2018)
Absolutní zklamání. Herečka není ani náznakem podobná její herní ikoně, celý film okopírován na cca "90"% z hry = nulová kreativita.
Pračlovek (2018)
Pro děti dobrý. Proč ne. Zase něco nového :)
Stratený v džungli (2017)
Příroda krásná, záběry super. Nerozuměla jsem většině nesmyslným střihům a chybám v titulkách. Děj skvělý, určitě přečtu knihu.
Piráti Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Geniální!! Úžasný!! Efekty, herci, příběh! Vemte v potaz, že toto je poslední díl určitě! Další natahování by to zničilo 😊 100% doporučuji!!!
Votrelec: Covenant (2017)
Výborný!!