Recenzie (148)
Divoký Django (2012)
Nepatřím mezi skalní fanoušky westernů, ale Quentin je tak moc úžas, že mu na jeho počínání nemůžu říct ani měkké fň (a on to vlastně ani čistokrevný western není) a maximálně se zmůžu jenom na jeden dlouhý tupý úsměv v průběhu celého filmu, protože vím, jak to ten uličník vlastně myslí.
Klip (2012)
Pravda pálí.
Misery nechce zomrieť (1990)
Film byl bohužel ochuzen o jednu supr fany scénku, která v knížce (kterou jsem zfoukl za jedno odpoledne) nechyběla, ale i navzdory tomu to bylo moc fajn. Katy Bates byla prostě úžas. Teda pardon, Annie Wilkis, Paulova "fainka tísvo jena".
Funny Games USA (2007)
¤ Vsaďte si, jak to celé skončí. Určitě umíráte zvědavostí, jak to dopadne, nebo ne? ¤
Počiatok (2010)
Pusťte si radši Papriku a na Lea se vyprdněte.
Melancholia (2011)
Melancholia je jeden z těch filmů, u kterých jsem sledoval titulky až do konce (spolu se zbytkem kina). Nehnutě jsem seděl a poslouchal nádherné pasáže z Tristana a Isoldy v podání České filharmonie. BTW: Jeden z té trochy filmů, které mě kdy dojaly.
Vec (2011)
Musím pochválit snahu tvůrců obohatit téma, které už nemá co nového říct. Jinak natočit prequel, který bude působit díky novým filmařským technologiím děsivěji na pohled, není v dnešní době takový kumšt, a tak na tom vlastně neměli co zkazit. Počin z roku '82 zůstává nepřekonán, ale pokus to zase tak marný nebyl.
Vo štvorici po opici (2009)
Tak stupidní, stupidní a ještě jednou stupidní! Co se stalo ve Vegas, mělo zůstat ve Vegas...
Carnage (2011)
Filmová podoba Boha masakru bohužel nesahá divadelnímu zpracování stejné hry ani po kotníky.
Safe (1995)
Nedávno jsem čirou náhodou uvažoval nad tím, jestli existuje nějaké místo, kde se člověk může schovat před celým obludným zbytkem světa.