Recenzie (32)
DMZ (2022) (seriál)
Je fascinující jak nudný a špatný miniseriál dokázali tvůrci udělat i když měli k dispozici naprosto výbornou předlohu (původní komiks velmi doporučuji!) . To opravdu vyžaduje notnou dávku diletantství.
Denník Dity P. (2013) (relácia)
Ondříček asi někoho přejel autem, že tohle dostal jako veřejně prospěšné práce.
Špeciálne komando (2010)
Lepší herecké výkony jsou snad i v turecké produkci devadesátých let. Anebo v pornu s příběhem...
Walking Dead (2010) (seriál)
Veliká škoda. To co v prvních dílech začalo jako přesně to co mi v zombie žánru chybělo - tedy opravdový pokus o zombie survival ve stylu Maxe Brookse. Po tom co se z toho stalo společenský drama to už nemá význam.
Kazateľ (2011)
Kombinace kovbojky, upířiny , sci-fi a antiutopie ve stylu 1984 by mohla být dobrá úchylárna. Bohužel se to těžce nepovedlo a až na pár docela koukatelných kulis je to bezbřehá nuda...
Kniha prežitia (2010)
2 * za výpravu. Ne že by byla dobrá, ale posta-apa je tuze málo :). Jinak hloupé, a snaha o jakési poselství by vyžadovala inteligentní scénáristy a režiséry.
Pozemšťan (2007)
Asi jedno z opravdu mála konverzačních dramat u kterých jsem seděl jako přikovaný. Výborné dialogy, výborný nápad a výborné zpracování. Tento film výborně dokazuje, že nepotřebujete utratit miliony za efekty aby jste natočili kvalitní snímek. Bravo!
The Angry Video Game Nerd (2004) (seriál)
What were they thinking?! Parádní sranda nad starými konzolovými hrami. A jak říkal výše Beckett v každém hráči je trochu "nasranýho nerda"...koneckonců, ve mě také :D
Metalocalypse (2006) (seriál)
Thats...eee...Brutal! You guys who donts like this are justs dildos!
Po prečítaní spáľte (2008)
Další skvělá úchylárna plná absurdních situací od misttrů Coenových. Nejvíc mě dostal Brat Pitt v roli natvrdlého trenéra z posilovny :)