Obľúbené filmy (7)
Schindlerov zoznam (1993)
Policajti (2003)
Život Briana (1979)
Babie leto (2001)
Samotári (2000)
Vratné lahve (2007)
Tvorcovia si na filme dali záležať - počnúc scenárom cez réžiu až po kvalitné herecké obdsadenie. Od filmu som pritom čakal menej, takže ma milo prekvapil (až na pád z bicykla, ale toto slovné spojenie sa v súvislosti s týmto filmom asi stane častým klišé). Príjemný film, ktorý nevyvoláva hurónske salvy smiechu, no aj tak mi kútikmi cukalo ešte chvíľu po tom, čo som vyšiel zo sály.