Recenzie (136)
Paráda (2011)
Když jsem viděl Parade má láska k balkánským filmům se ještě víc prohloubila a vyhledávám je čím dál víc!Tento měl v sobě klasický yugo vtip i dávku dramatu!Obvzlaště jsem se bavil při vzájemném popichování Srbů,Chorvatů i Albánců,kteří tomu dávali šťávu :D jednoznačně 5 hvězdiček!
Pripútajte sa, prosím! (1980)
Prostě nejvíc!!!Nejvtipnější film všech dob!
Duch maršála Tita (1999)
Odpočinková komedie!Regge verze písničky "druže tito mi ti si kunemo" mě doslova porazila!bomba :D
Medzi nebom a zemou (1993)
Každý film který Stone natočil,mě naprosto vtáhl do děje a nepustil!Nebe a země není vyjímkou!Hudba a režie jsou naprosto dokonalé a jejich mistrovství je v každé minutě filmu znát!pět hvězd...
Odpočítávání (2010)
Výborní tři herci tomuto filmu dodali šmrnc,ale jinak je zpracování ubohé a béčkové!Některé dialogy typu:kdo tu má jakou pravomoc!byly až místy k smíchu!Nevím jestli je to nedostatkem peněz nebo neschopností tvůrců?!Snad se někdy dočkáme trošku vymazlenějšího remaku...Za osazení a námět:tři hvězdy!
Rozpustený a vypustený (1984)
Přesně můj vkus!Nedávno jsem se přistihl,že několik hlášek z tohoto filmu používám snad každý den! :)