Recenzie (95)
Umelec (2011)
Jinak než pět hvězdiček dát nemůžu! V dnešní době filmů, jejichž kvalita se spíše měří podle vizuální techniky než podle obsahu, je tento film opravdu příjemná změna. Musím pochválit výborně obsazení. Všichni herci vypadaji jako z třicátých let.
Život v tanci (1939)
Tento fim byl poslední, který jsem s Ginger Rogersovou a Fredem Astairem neviděla. Především mě překvapil konec, každopádně úžasná podívaná.
Cesta do krajiny Oz (2013)
Jsef velký fanda Čaroděje ze země Oz(1939) a tak jsem byla na tento film zvědavá. Musím říct, že předčil mé očekávání. Bylo to ztrhující fantasy s romantickým koncem. Avšak nepříjde mi, že na tohle předcházelo Čaroději ze země Oz.
Děvčata (1957)
Užasný film v němž vám tvůrci celou dobu lžou. :-)
The Milkman (1950)
Geniální komedie s ještě geniálnějším Donaldem O'Connorem - http://www.youtube.com/watch?v=nSzk2M2cLgQ