Recenzie (6)
Účtovník (2016)
Toporný obličej a neherectví Bena Afflecka je v tomto přípádě právem na straně "aktiv" a nikoliv "pasiv". Zločincům to pěkně "má dáti / dal".
Orol Eddie (2016)
Z týpků, který šikanuje celý široký okolí většinou v hollywoodských filmech bývají masový vrazi - v tohle případě však účastníci olympiády. Navíc jako bonus lítající rosomák.
Deň nezávislosti: Nový útok (2016)
Kdyby reřisér obětoval z filmu 2 vteřiny CGI záběrů a tyhle peníze dal scénáristům na vylepšení dialogů, rohodně by to filmu prospělo. Z toho americkýho patosu "jak je to skvělá země a když všichni zaberou, tak to zvládnou" mě šly každou chvíli oči vsloup.
Národ Z (2014) (seriál)
Má to snad nejhorší pilotní díl, co jsem kdy viděl a zhruba tři díly trvá, než se postavy sehrají. Ale potom, je to přesně to, co po zoombie road movie chci - sekání zoombie na tisíc způsobů, svérázný postavy i lokace. Rozhodně je to zábava na rozdíl od "The walking boring", který jsou půl serie zavřený v jednom baráku a zoombie zahlídneš tak maximálně přes izolovaný trojsklo....
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Kdyby o jednu hodinu zkrátili pohledy do přírody tak 4*
Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol (2013)
Je to takový Forest Gump na švédský způsob. Film natočený s obrovským nadhledem a byť je natočený v pomalejším tempu, tak závěr filmu má něco do sebe.