Obľúbené filmy (7)
Terminátor (1984)
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
žádna nuda skvělá podívaná.
Patriot (2000)
Viděl jsem to jako malej plakal jsem, viděl jsem to zas tak jsem zas plakal pěkný film k němu se rád vracím.
Gladiátor (2000)
Klan lietajúcich dýk (2004)
Charlieho anjeli 2: Na plný plyn (2003)
JJ sexy kočky teda andílci hlavně na tom začátku filmu na býkovi chtěl bych bejt místo toho býka. :)