Obľúbené filmy (10)
Nedotknuteľní (2011)
Nádherný film. Přestože je zde popisováno bolestné téma, měl jsem po celou dobu velmi příjemný pocit a úsměv na rtu. U některých scének (představování povinností, holení vousů) jsem se opravdu ze srdce a hlasitě zasmál. Komediální pojetí tohoto příběhu byla jednoznačná trefa do černého. Sentimentálních blbostí je a bude pořád dost, podobných snímků jako je tento jsem zatím moc neviděl. Výborně napsaná hudba Ludovica Einaudiho je doplněna non-instrumentálními skladbami, které přesně sedí do děje. Po delší době jsem si stáhl nějaký soundtrack. A abych nezapomněl, François Cluzet jakoby z oka vypadl Dustinu Hoffmanovi 100%
Krstný otec (1972)
Podraz (1973)
Leon (1994)
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Forrest Gump (1994)
Temný rytier (2008)
Čistá duša (2001)
Big Lebowski (1998)
Má nejoblíbenější americká komedie a jeden z mála filmů, které jsou s dabingem lepší než v originále. Hlavně hlas Pavla Rímského, který daboval Johna Goodmana je skvěle trefený k postavě obtloustlého držkatého veterána z Vietnamu Waltera. Rozhodně nemůžu říct, že bych měl v oblibě tvorbu bratrů Cohenů (Po přečtení spalte nebo Bratříček jsou docela slabé), ale tento film jsem si zamiloval. Nezapomenutelná postava vyšinutého Ježíše v podání Johna Torturra. Scény s německým přízvukem mluvícími nihilisty mě naprosto odrovnaly. A ten nápad postavit zápletku filmu na pochcaném tepichu.... :-D 100%