Recenzie (10)
Rozhnevaný muž (2021)
tento film ma prekvapil pozitivne...pozrem si ho asi znovu :D
Avengers: Endgame (2019)
Tesil som sa na ukoncenie serie ze to bude velkolepe ,ale ostal som sklamany hlavne je to depresivne ....davam 3 hviezdicky len preto ze som MARVEL-ak
Diagnóza: Šampión (2015)
Will Smith opat nesklamal a zhostil sa úlohy doktora genialne ... inšpirovane skutočnou udalosťou. Je to silny príbeh o pravde NFL ako zakrivaju fakty o zraneniach hráčov :((( u mna to je za 4/5 ...
Deadpool (2016)
HMM... očakaval som od DEADPOOLA viac :((( Predsa od MARVEL sa čakať ani neda ine ale , predsa to prišlo po očakavaniach od trailerov ktore vyzerali ze sa cely film nebudeme nudit ale len zabavat a kochat efektami , prislo vytriezvenie. Nemozem povedať ze by to bolo zle ale čakal som viac silneho pribehu a prislo mi to take divne .... No ja davam za 3 hviezdicky ale musim si to este raz pozret a pochopit o co islo reziserom... Deadpool by sa mohol objavit a v iných marvelovkach...
V hlave (2015)
Dalšia dobra rozpravka od Pixar ktora slusne pobavi celu rodinku za moje deti davam 4/5....
James Bond: Spectre (2015)
Klasicka bondovka s Danielom Craigom :D.... nesklame ani neohúri.... takze davam za 4 *
Didi na plný plyn (1986)
Tento film je moja stara srdcovka :D na tie roky to bolo celkom fajn... naj tak najlepsi bol ten instruktor v autoskole s walkmanom v usiach ...
Equalizer (2014)
No tak to malo gule ako sa hovori :D ... Denzel Washington zase podal skvely vykon
Transformers: Zánik (2014)
Tentokrat to nebude za 5 hviezdiciek.... Bal som sa ako to zvladne Mark Wahlberg v novej ulohe ale bol som s nim spokojný ....Michael Bay nesklamal a naserviroval dalsiu porciu transformerov .... takze oplati sa to vydiet
Matrix (1999)
THE BEST scifi film aky som kedy videl...bola to revolucia v specialnych efektoch ....