Recenzie (218)
Top Gun (1986)
Pro některé je tento film propaganda Ameriky. Já si ale nemůžu pomoct, Top gun je pro mě jeden z nejlepších Cruisových filmů. Ztvárnění mladého ,někdy i trochu šíleného, pilota Mavericka se Cruisovi zdařilo na jedničku, proto se na to můžu dívat pořád dokola.
Nezvestní (2004) (seriál)
1. série byla pro mě totální trhák,který jsem hltal plnými doušky. Nadšení přetrvávalo i u 2. série, ale bohužel u 3. série nastal razantní pokles akčnosti a napjetí a vypadá to jako by tvůrci úplně ubrali plyn a už také jenom čekali na konec.
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Je to jeden z mála seriálů, při kterém jsem tajil dech od začátku do konce. Obsazení ,pro některé neznámými herci, je stylové a vytříbené. Herci hrají své postavy s takovou dokonalostí, až si člověk myslí, že takoví musí být i ve skutečnosti.
Casanova (2005)
Vtipná a zábavná komedie,která ve mně dokázala probudit dobrou náladu a uspokojení.A to se povedlo jen pár filmům předtím.Navíc charisma H. Ledgera naprosto sedí pro starého známého Casanovu.
Hady v lietadle (2006)
Pořád ta samá písnička.Už předešlé filmy o hadech se neujaly většího ohlasu a tenhle je skoro to samé.Bez hereckého výkonu Samuela L. Jacksona by film neměl žádnou úroveň a byl by nejspíš hodnocen velmi negativně.
Sunshine (2007)
Vizuální stránka tohoto filmu je úplně ohromující a dech beroucí záležitostí. V poslední době jsem viděl málo filmů s tak dokonalou propracovaností zvláštních efektů jako zde.A diky tomu mi to nejspíš na dlouhou dobu utkvěje v paměti…
Next (2007)
Nicolas Cage se jako vždy ukázal v dobrém světle.I v tomto filmu se zhostil těžké úlohy zahrát iluzionistu a ,,medium´´. Spolu s výkonem nekompromisní J. Moore se z filmu stává zajímavá podívaná.
Kult hákového kríža (1998)
Jeden z nejemociálnějších filmů,co jsem kdy viděl.Zobrazení amerických rasových nepokojů mě naprosto dostalo.Navíc vynikající herecký výkon E. Nortona tomuto filmu ještě hodně přidal.