Obľúbené filmy (10)
Collateral (2004)
Top Gun (1986)
Pro některé je tento film propaganda Ameriky. Já si ale nemůžu pomoct, Top gun je pro mě jeden z nejlepších Cruisových filmů. Ztvárnění mladého ,někdy i trochu šíleného, pilota Mavericka se Cruisovi zdařilo na jedničku, proto se na to můžu dívat pořád dokola.
Matrix (1999)
Ľadové ostrie (1992)
Purpurové rieky 2 (2004)
Gladiátor (2000)
Veľmi nebezpečné známosti (1999)
Útek do divočiny (2007)
Fenomenální zpracování knižní předlohy. Film ukazuje, jak lze v mladém a rozvíjejícím věku pohlížet na svět. Je ale fakt, že Chris nebyl normální dospívající člověk. Měl větší ideály a to se mu stalo i osudným. Ale i přesto před ním smekám. Pro mě byl film stejně okouzlující jako knížka a můžu všem vřele doporučit obojí...