Posledné recenzie (7)
Kobry a užovky (2015)
Po hodně dlóóóóóuhé době český film, který jsem dokoukala od začátku do konce bez nutkání utéct. Oba Hádkovi sourozenci podávají super výkon. Ale teď podezírám Kryštofa Hádka, že snad byl feťák.Celé to kazí divný konec.
John Wick (2014)
Fim měl sice několik nelogických chvilek a postavu Vigga mohl hrát někdo se zlověstnější vizáží.Na druhou stranu film měl dobrý soudtrack a byla jsem zvědavá jestli Alfie Allen dokáže hrát i jiného hajzla než Smraďocha. Lepší průměr.
Avatar: Posledný vládca vetra (2010)
Původně jsem si myslela , že tento film bude stejně dokonalý jako seriál jen s tím rozdílem,že film bude hraný bez prvků animace.Jaké to pak bylo zklamání ,ikdyž jsem do půlky čekala až se to rozjede.Z celého filmu vypustili všechny vysvětlení ,bez kterých se divák neobejde a herci jen pitomě čučeli,nedávali najevo žádné emoce a nechápu proč národ ohně vykreslili jako Indy ,ikdyž jejich schopnost nemá nic společného s barvou kůže.Slabý průměr čekala jsem víc.