Recenzie (4 201)
Nahota na prodej (1993)
Byla to doba dobrodružná a žádala si své. Byť mám neodbytný pocit, že tolik toho zas nechtěla.... Když jsem to viděla poprvé co by adolescent, tak bych dala možná i za dva. Teď nedávno jsem zhlédla z nostalgie (jsem fakt masochistka) a dám jednu. za hudbu a z dobré vůle.
Playgirls (1995)
ostuda české kinematografie, je důkazem, že někteří herci a neherci jsou za peníze ochotni "spáchat" téměř cokoli
Nexus (1994)
Snaha byla, ale v tomto případě se necení. Hrůza mě jímala, dokoukat nedala.
Playgirls II (1995)
ostuda české kinematografie II., je důkazem, že někteří herci a neherci jsou za peníze ochotni "spáchat" téměř cokoli
Rain Man (1988)
Když jsem ho viděla před lety, byl skvělý, je skvělý a skvělý zůstane. Výborný scénář, omračující herecký výkon D.H. tento film mě vždy dostane. Škoda, že takových filmů je méně a méně. nu což, alespoň si jich víc vážíme.
Pán prsteňov: Spoločenstvo Prsteňa (2001)
Asi mě zabijete-nemám ráda Tolkiena, jeho až jiráskovskou grafomanii, s níž detilně zpracoval fiktivní dějiny neexistující civilizace. Při čtení jsem měla pocit, že mnohem zábavnější a užitečnější bude naučit se nazpaměť celé dějiny Evropy od raného středověku po dnešek. S tímto pocitem jsem vsunula zapůjčené dvd do přehrávače a ejhle ono to ušlo. Teda, že bych chrochtala blahem to ne. Nicméně jsem vydržela do konce. Vizualizaci má film úžasnou, efekty prvotřídní, hudba aleluja, zbytek opět utek. Ale o proti knize to má rychlejší spád. PS: už jsem zvládla i další díly, teď se přemlouvám na Hobita. Toho jsem ani nedočetla (což se mi tak často nestává)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Naprostá kultovní bomba, skvělé herecké výkony, strhující děj, úžasná muzika. řekla bych setkání s Amerikou ve velkém stylu. Viděno po letech znova a pořád jediný dojem: geniální
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Novela od Kinga by dostala 5 hvězd, film 4. po dlouhé době jsem si ho pustila znovu a musím říci, že tenkrát před lety bych dala jen tři hvězdy. dnes už vnímám film z jiné perspektivy, tak bych dělila takto: herecké výkony hlavních hrdinů -*****, poselství které hlásá -****, zpracování námětu -***, kamera -*****, hudba -*****, film jako celek -**** a za těmi si stojím.
Henrich VIII. (2003) (TV film)
Velmi dobré zpracování oblíbeného tématu z období Tudorovců. Ray Winstone podal vynikající herecký výkon, ostatní se také rozhodně nemusejí stydět. Postava Jindřicha VIII. je velmi dobře psychologicky rozpracovaná, (vzhledem ke stopáži tam fakt o moc víc narvat nemohli), prostředí zajímavé, role manželek obsazeny velmi trefně. nabízí se srovnání se seriálem Tudurovci, ten se mi tak nelíbil, je mnohem nepřesnější a povrchnější.
Původní (2013) (seriál)
Rozhodně lepší než Upíří deníky, i když trochu zmatenější. Klaus je drsňácky sexy. první a druhá řada dobrá, byť se to zbytečně komplikuje, na stranu druhou o něčem to být musí. já osobně bych uvítala seriál kde Klaus a Damon vymlátí a sežerou celou Ameriku s několika vášnivými sexy postelovými scénami. Jo, jak málo stačí ke štěstí....