Obľúbené seriály (10)
Simpsonovci (1989)
Hospoda (1996)
Vyprávěj (2009)
Prípady 1. oddelenia (2014)
Asi jediná česká kriminálka, na kterou se vydržím koukat. Každý díl doslova hltám. Mordparta ve složení Vetchý, Blažek, Stach, Vladyka, Polívka je prostě super. Doufám, že se brzy dočkám dalšího pokračování.
Zdivočelá země (1997)
Plechová kavalerie (1979)
Chalupári (1975)
Čierni baroni (2004)
Okresný prebor (2010)
První republika (2014)
Prvních pár dílů docela ujde. Ale postupem času je to taková fraška, že jí není rovno!