Posledné recenzie (39)
Pravdivá spoveď hollywoodskej hviezdičky (2008) (TV film)
O něco lepší verze Hannah Montany. Nic víc.
Panna Aquamarine (2006)
Druhá hvězdička je za žížalky žužu a měnící se nehty, ten zbytek je stejná kravina, ale už bez nápadu. Jo, vlastně ještě ta vodárenská věž :) Pro velký holky je to nehorázná blbost, pro malý holky je to nebezpečná blbost a pro kluky to prostě není :D Ale stejně jsem to dokoukala do konce, takže ode mě se nižšího hodnocení nikdo nedočká.
Král a zloděj (1991) (TV film)
První tři hvězdičky jsou za vtip a originalitu, ta čtvrtá je za herecké výkony, které mě příjemně překvapily. Jinak, čerty v pohádkách moc ráda nemám, ale v tomto případě mě pobavil - prostě jsem nevěděla, co od něj mám čekat :)
Posledný denníček (1)
filmové nebe
Prý musím vyplnit text :D Ale já sem chci hodit jen obrázek....