Recenzie (195)
Equalizer (2014)
Akcna jazda. Palce hore.
22 Jump Street (2014)
Akoze no dobre dalo sa ale necakajte nic extra. Neviem cim to je ale Tatum ma zacina nejako iritovat.
Zbav nás zlého (2014)
Jeden z top 10 horrov roku 2014 ktore kazdy tohto zanru musi vidiet. Palce hore.
The Frame (2014)
Prijemne prekvapenie. Menej znamy herci su pre mna v tomto pripade plusom. Cely tento film je akoby z ineho paralelneho vesmiru kde sa tocia taketo filmy. Chcem ich vidiet viac.
Podfukár (2015)
Ajaj. Kariera Vila Kovaca ide dole vodou. Tragicky film. Ale nadpriemer.
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
lahko precenovana sedma. Inak stale o tom istom.
Chappie (2015)
Megamix je tento chappie. Ma to svoje chyby ale nejak ich vnimam ale nevadia mi. Celkom prijemna haluska. Nabuduce bez Die antword poprosim - strasne to kazili.
Baby (2015)
Beriem to tak ze toto nie je americky ani europsky film ale indiicky takze poprosim o zhovievost. Inak vydarene. Nech len takychto filmov tocia viac.
Jurský svet (2015)
Tak takto vysoko nasadenu latku som necakal. Prijemne namiesana americka limca. Odporucam k tomu dat hambacik a hranolky a bude to dokonale.
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Akcny trapas roka. Vidiet to, je povinna jazda ale akoze musis sa velmi nutit. Rozpadajuca sa traposina.