Obľúbené filmy (10)
Kristian (1939)
Eva tropí hlouposti (1939)
Anjel Pána (2005)
Světáci (1969)
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Odviate vetrom (1939)
Súmrak dňa (1993)
Pokud někdo chce vidět KRÁSNÝ film, má příležitost. Toto je škola herectví v dokonalém filmu. Koncert Hopkinse a Thompson je úžasný a pamatuji se jak před dvaceti lety jsem po skončení filmu seděl v kině a zíral na bílé plátno. A nebyl jsem sám. Prostě ten film uhranul mnoho filmových nadšenců. Komické bylo, jak po 20 minutách filmu odcházeli ti, co přišli na Hopkinse z Mlčení :-) . Po letech jsem film viděl v TV. Opět výborný ale ubral bych hvězdu za dabing. Takové filmy prostě musí mít originál zvuk! Užil jsem si i linii příběhu. Podstatné a velké z filmu je i prostředí rodící se války. Postoj mnoha Britů k Hitlerovskému Německu. Ale i pozastavení nad tím, co Němce vedlo do další války... Prostě není to jen příběh majordoma a služebné. Je to velký příběh!
S čerty nejsou žerty (1984)
Podraz (1973)
My Fair Lady (1964)
Co ještě napsat k tomuto diamantu mezi muzikály? Snad jen, že kromě Audrey je vynikající i Stanley Holloway jako starej Doolittle. Musím přiznat, že v Karlíně ho hrával Venca Sloup a byl jsem z něho úplně hotovej, jak to uměl zahrát a zazpívat! Škoda, že se tato verze nikdy nenatočila. Tento muzikál je tak dokonalý, že pokud mu někdo dá tři a méně hvězd, tak buď nerozumí muzikálu a nemá na to koukat, nebo je úplně blbej. Sorry, ale jinak to nejde napsat!