Recenzie (28)
The Bounceback (2013)
Sceny s air sex jsou pekne trapne, vtipky taky nic moc - 1* za film, 2* pro Addison :)
Upírska akadémia (2014)
Normalne bych dal 2 hvezdicky, ale s prihlednutim na to jak maly meli na dnesni dobu rozpocet musim pridat treti. No a Zoey musim dat ctvrtou :)) Kazdopadne to urcite nebyla nuda
Bláznivý príbeh Robina Hooda (1993)
Ehm, nemam rad tyhle parodie
Pod vlivem lásky (2008)
Po 33 minutach uz jsem nudou nemohl.
Koľaje osudu (2013)
Je to film ktery neni bohuzel dotahnuty tam kam by mel byt. Kazdopadne me bavil, takze 3* a ta jedna navic je vzhledem k tomu ze je to o skutecnem pribehu, utrpeni a pratelstvi.
Mládeži neprístupné (2013)
Tenhle je film je shit, to ze tam hraje tuna mych oblibenych hercu neznamena nic. Nechapu proc do takove sracky vubec lezli
Nevydarený únos (2005)
Nekdo v tom hleda velke myslenky (KevSpa), ja v tom vidim pekne sra*ky ktere jsou navic extremne nudne. 2* jsou za soundtrack ktery je vyborny
Cavemen (2013)
Moc prijemny film s uzasnou hudbou (a) jednoduchym pribehem, ale to se musi ocekavat. Camilla sama o sobe je takova kocka, ze ten film stoji za to videt ne pouze jednou :)
Nebraska (2013)
Po 40 minutach nudy me dosla trpelivost. Nechapu kde se berou ta vysoka hodnoceni.
Ľadové kráľovstvo (2013)
Zacatek se me moc nelibil, hlavne pisnicky. Postupem film nabral na obratkach a Olaf je neprekonatelny :)