Recenzie (54)
Nezvratný osud 5 (2011)
Když se neohlížíme na to, že už režisér vymýšlí opravdu stupidní a otřepané smrti, jsou i celkem originální. Lze to ale považovat za komedii, protože jako horor to ztratilo efektivitu už v předchozích dílech. Líbil se mi nápad, vrátit to celé do prvního dílu s letadlem, za to palec nahoru.
Let's Dance 3D (2010)
Podle mě asi nejvíce povedený díl. Ostatní nemají pořádný děj ani myšlenku. Tenhle má alespoň tu myšlenku, výbornou hudbu a skvělou choreografii. Byl to u mě nejoblíbenější díl, dokud nevyšel díl čtvrtý - Step Up - Revolution, který mne zaujal mnohem víc.
Súmrak (2008)
Nikdy mi žádná herečka nebyla tak nesympatická jako je Kristen Stewart. Ta mi kazí celý zážitek z filmu a jinak z období poblázněných puberťaček, posedlých "sladkým a krásným Edwardem" se mi dělá opravdu špatně. Kdyby Meyerová zůstala u knížek bylo by to nejlepší.
Let’s Dance: Revolution (2012)
Myslím, že spousta lidí nechápe smysl většiny tanečních filmů. Chtěji dát najevo myšlenku, ale bohužel v tom spousta lidí hledá jen nějaký děj, který nenajdou, protože v případě tohoto žánru jsou důležité choreografie, hudba a hlavně pointa tancování.