Recenzie (64)
Poisťovňa šťastia (2004) (seriál)
Po první serii to bylo tak na tři hvězdy, ale po druhé a třetí tam je to za nula hvězdiček takže v průměru to udělá jednu hvězdu za snahu hahaha.
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Slabota, stačí se podívat na trailer, jinak těžce o ničom...
Rím (2005) (seriál)
Jedním slovem vynikající, první serie super, druhá geniální. Není třeba nic dodávat, kdo neviděl nepochopí !!!!! P.S. Lov Kleopatry na jelena rulezz...
Nezvratný osud 3 (2006)
Něco mi říká, že tohle už tady bylo dvakrát. Celkově pěkná jatka, ale je to pořád to samé dokola, první díl byl dobrý a celkem oroginální, druhý se mi moc nelíbil, třetí celkem ujde, ale potřetí už to není nic extra, všichni zemřou a hlavní hrdina zůstane. Očekávám, že čtvrtý díl bude na lodi a pátý díl ve vlaku...