Obľúbené seriály (10)
Rím (2005)
Jedním slovem vynikající, první serie super, druhá geniální. Není třeba nic dodávat, kdo neviděl nepochopí !!!!! P.S. Lov Kleopatry na jelena rulezz...
Dexter (2006)
Spartakus: Bohovia arény (2011)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Až bude mít moje dcera 16 let tak napíše knihu Šukání a mlácení :)))
24 (2001)
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Krok za krokom (1991)
Ty brďo, čoooooveče.