Obľúbené filmy (10)
Jurský park (1993)
Jako malý jsem měl v pokoji vystavené dřevěné figurky dinosaurů nejrůznějších druhů, které jsem si sám postavil. Pravidelně jsem si četl encyklopedie o těchto nádherných zvířatech. Snad už nemusím nijak dokazovat, že tento film od mého nejoblíbenějšího režiséra byl pro mě v dětství číslo jedna a ani teď není mnou opomínán a stále si ho rád zopakuji. Vynikající efekty, režie, herci, hudba...
Deadpool (2016)
Logan: Wolverine (2017)
Unesené (2013)
Nepopsatelné herecké výkony, výborný scénář, skvělá režie...Tento film řadím za jeden z nejlepších tohoto roku a mám pro něj jen slova chvály. Vřele doporučuji!
Avengers: Pomstitelia (2012)
Zbožňuju filmy natočené podle komiksu, a když je několik těch filmů spojených do jednoho a hrají v něm mně příjemní herci? Nádhera.
Strážcovia Galaxie (2014)
Znamenia (2002)
Nejsem milovníkem hororů, ovšem toto mě uchvátilo vším, co tomu režisér mohl dát. Napínavé od začátku až do konce a skvělý výkon Gibsona s Phoenixem, který tomu dodal tu správnou atmosféru.
Pineapple Express (2008)
Ač trávu příliš nepodporuju, tento film mě svými hláškami a trhlými scénami dostal. A když si vzpomenu na scénu kde ukradli policejní auto, směju se ještě teď. James Franco dokáže být vtipný a náramně mi tam sedl. Za mě 5/5.
Diktátor (2012)
Ano! Tak přesně tyhle filmy jsou moje krevní skupina. Nad ničim nepřemýšlet, prostě se zakoukat do filmu a smát se všelijakým vtípkům a scénkám ač jsou místy trochu přehnané a pro někoho až stupidní. Takový je ale prostě Diktátor - sprostý, ale zároveň směšný.