Recenzie (137)
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Prvú sériu som úplne hltal, pekne spracované, perfektný námet, malo to dej akciu, napätie. Z ďalšími sériami sa mi však vytratilo to zaujímavé, čo bolo v úvodných častiach, moc už to bolo naťahované. Tak či onak, dávam 4* nakoľko po dlhej dobe bol natočený slušný seriál.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Quentin Tarantino, Samuel L.Jackson, John Travolta, Uma Thurman, Bruce Willis sa pričinili o naj kulťák aký bol doteraz natočený.
Kasíno (1995)
Bravúrny koncert Roberta De Nira, Sharon Stone a Joe Pesciho. Ak by som si mal vybrať niektorý film, ktorý môžem pozerať viackrát, určite by to bol tento snímok, samozrejme v original verzii, nakoľko je nenapodobiteľný aj tým, že slovo Fuck je jedno z najpoužívanejších, ak nie najpoužívanejšie a Joe Pesci sa nedá proste nadabovať. Tento film spravil Vegas asi najväčšiu reklamu vôbec.
Forrest Gump (1994)
"Život je ako bonboniéra, nikdy nevieš čo ochutnáš" V tomto filme T.Hanks dokázal, že vie zahrať naozaj hocičo. Mne sa páčili aj hlavne scény so zachráneným poručíkom Danom (Gary Sinise), ten to zahral naozaj takisto perfektne. 5* taktiež za hudbu!
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Perfektný záver, ale nielen to, a hlavne ..... to že je tento film inšpirovaný skutočnosťou dáva tomuto filmu pridanú hodnotu. Zvlášť keď M.Freeman, T.Robbins a ostatní dokonale stvárnili svoje postavy.
Krstný otec II (1974)
Krásne doplnenie prvej časti. Al Pacino dokončil čo začal, resp. dozrel ako víno a úloha mu sadla. Niet čo dodať, krásne filmové predstavenie v podaní všetkých zúčastnených. Asi takto nejak by mala vyzerať/fungovať skutočná mafia, teda min. vo filme ;) ... 5* aj za knihu od Maria Puza.
Krstný otec (1972)
Komentovať niečo pri tomto filme je asi zbytočné, všetko už bolo povedané,napísané. Môj TOP film, na ktorom som vyrastal. Je to filmová klasika, ktorú nevidieť je škoda. Krásne, dôveryhodne natočené a spracované. Marlon Brando životný výkon. Al Pacino skok na výslnie.
2012 (2009)
Taká americká katastrofická klasika, ale mne sa to páčilo. Zvlášť niektoré scény a efekty použité v tomto filme sú fakt dobré. No a nedá mi opomenúť niektoré parádne pasáže, ako napr. s tým ruským miliardárom :)), ruským lietadlom Antonov - "it is very big plane" ..."hm, yes it´s russian" :)) to bolo cool
Vo štvorici po opici (2009)
Už dávno som sa tak nenasmial ako na tejto komedii :) Zvlášť asi aj preto lebo každý si vie trochu predstaviť seba po opici, keď mu "načítava procesor" a má nejaké to okno :D. Jednoznačne 5*
Dobrý vojak Švejk (1956)
Tomuto som proste nikdy neprišiel na chuť a tento český humor mi príde taký, slušne povedané prízemný. Tento vojak švejk robí zo seba takého debilka.