Obľúbené seriály (4)
Alf (1986)
Tento seriál ma dostal, úplne so všetkým, perfektne spracované vrátane mimiky Alfa. Aj tým ako má rád mačky :D. Veľké Vďaka pánovi Dančiakovi za tento dabing, pre mňa, jeden z najlepších dabingov vôbec. Ďakujem.
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Prvú sériu som úplne hltal, pekne spracované, perfektný námet, malo to dej akciu, napätie. Z ďalšími sériami sa mi však vytratilo to zaujímavé, čo bolo v úvodných častiach, moc už to bolo naťahované. Tak či onak, dávam 4* nakoľko po dlhej dobe bol natočený slušný seriál.
Kriminálka Las Vegas (2000)
CSI Las Vegas som si obľúbil, každá časť je niečim iná aj keď svoji spôsobom podobná :) Diváka vtiahne do deja tak, že nemá pochybnosti aby neveril vyšetrovaniu a všetkým technikám, z ktorých sa zaiste veľa objavuje aj v praxi. Musím priznať že viac sa mi páčiia verzie a série, kde hrá William L.Petersen alias "Grissom".
Odložený prípad (2003)
Pre mňa jeden z TOP seriálov súčasnoti. Hlavná prestaviteľka je super. Tak isto za pochvalu stojí kamera, strih a spôsob akým sa prelínajú jednotlivé časti a ukončujú.