Recenzie (78)
Niečo na tej Mary je (1998)
Kultovni komedie
Polárny expres (2004)
Krasny vanocni film na ktery mi nevadi koukat znovu a znovu kazdy rok na vanoce. Nechapu co to tu pisete za komenty ale nema to nic spolecneho se sladkym pohlazenim vanocni atmosfery.
Znovu 20 (2015) (seriál)
Takový kýč jsem ještě neviděl...
Avengers: Endgame (2019)
Konec něčeho velkého!
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Poslední díl přinesl ještě dost. Spousta zvratů a překvapení. Bojová atmosféra po celý film. Spoustu akce a emocí. Já jsem spokojen s celou sérií v čele s Jenny.
Captain America: Občianska vojna (2016)
Jsem zvyklý na větší mazec. Uspokojující ale ne překvapující. Film o Capitanovy? Robert si vydobyl tolik místa na plátně, že to vypadalo na Iron man 4. Množství superhrdinů je tam dostatek a je zajímavé sledovat jejich různorodost. Dočkáme se spousty prvků z minulosti. Ale něco mi tam chybělo. Něco na co jsem byl zvyklý. Je to pořád super podívaná. Možná už jen docházejí nápady. Hodně jsem očekával a to byla možná chyba.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
OSCAROVÝ LEO!! Alejandro nám ukazuje jak se to dělá! Zasloužený oscar za kameru! Výborný film, výborně natočený a s výborným obsazením = skvělý filmový zážitek.
Osem hrozných (2015)
Dialogy jsou super!
Čo žerie Gilberta Grapea (1993)
Leonardo!
Na hrane zajtrajška (2014)
Výborný film! Tom nezklamal a Emily velice působivá. Užil jsem si to a Vy určitě taky.