Obľúbené filmy (7)
Forrest Gump (1994)
Zelená míľa (1999)
Nedotknuteľní (2011)
Titanic (1997)
Chyť ma, ak to dokážeš (2002)
And Then There Were None (1945)
Vôbec som nevedela, ako sa to skončí a to na tom oceňujem, pretože vo väčšine filmov je koniec predvídateľný od tretej minúty.
Láska nebeská (2003)
jednoznačne môj najobľúbenejší film...