Recenzie (47)
Koniec detstva (2003)
No dle komentářů jsem to čekala trošičku "drsnější" než co se ni dostalo. Osud chlapce mu nadělil pěkných pár ran z období dospívání, ikdyž on sám je trochu zvláštní a jediná přítelkyně po smrti matky se mu stala slepice. Už tohle je zajímavé téma na film, nicméně ať jsem se snažila sebevíc film mě docela nudil. Co mě však dostalo do kolen byl výkon Emile Hirsche a jeho podání Duncana. Skvělý herecký výkon!
Loving Annabelle (2006)
Kontrast toho, jak si jde někdo tvrdě za svým a na druhé snaha odolat podlehnutí, která se stejně vymkne z rukou. Jen sledujete pocity obou aktérek a vžíváte se do nich. Ano, mohlo se zajít ještě dál, ale naservírovaný příběh na pochopení těch dvou stačil. Odolávat stejně nemá smysl!
Únos (2006)
Někdy mi to připomíná tipovačku při písemce :-D
Portraits in Dramatic Time (2011)
Paráda! Sledovat zpomalené záběry herců, ta mimika, ty emoce, které z toho vyzařují. Skvělý zážitek!
Macík (2012)
Čekala jsem trošičku úchylárnu ve stylu American Pie, ale pohodovej film, mluvící méďa bude určitě skvělej nápad. Musím říct, že to co jsem dostala byl humus, po půlce filmu jsem to chtěla vypnout a říkám si v duchu "co to jako mělo být?". Zasmála jsem se asi jednou, pak jsem jen doufala, kdy už to konečně skončí. Velké zklamání!
Mrázik (1964)
Prosím už ne!
Splnený sen (2009)
Určitě je skvělý, že se najdou takový lidí jako Tuohy, já osobně bych do toho asi nešla, ale ty kecy okolo. Američani se prostě nezapřou. Drama?! Ani náhodou. A jak mám Sandru Bullock docela ráda, do role spořádané křesťanky mi prostě nesedla a vůbec celý ten film mě nějak nedokázal vtáhnout do děje. Škoda! A hodnocení 82%? Znám spoustu filmů co by si ho zasloužily víc.
Hannibal: Zrodenie zla (2007)
Neočekávejte Hannibala ala "Mlčení jehňátek", žádná tíživá atmosféra, jen touha po pomstě za zavražděnou sestru. Určitě se z filmu dalo vytřískat daleko víc, potenciál to mělo. Určitě potěšil výkon mladého Gasparda, ten jeho "úsměv" si budu pamatovat hodně dlouho a pár miniroliček pro české herce určitě taky potěší. Ale celkově mi film přišel takový neslaný, nemastný, snad kvůli tomu, že se jednalo o film s Hannibalem.
Vražedná stěna (2008)
Poutavý příběh z horské kroniky, kde se psaly dějiny o dobývání Eigeru. Po technické stránce skvěle natočené a autentické, nějaké hluchá místa ve filmu by se našla, obzvlášť ty co se děly mimo stěnu Eigeru. Člověk by si na první pohled, že je to až moc velké drama, ale v horách se píšou tyhle příběhy samy.
Pelíšky (1999)
Kultovní český film, nabitý nesmrtelnými hláškami. Herecký koncert, který diriguje Jan Hřebejk. Geniální!