Posledné recenzie (22)
Terapia láskou (2012)
Terapii láskou - a musím říct že ač nemám romanťáky moc v oblibě tenhle kousek bylo zatím to nejlepší co jsem kdy viděl , a tutíž to překonalo i doposud u mě romanťácky vedouci , Sexbombu od vedle s Elishou Cuthebert . Je to snad poprvé kdy koukám na film za který někdo dostal Oskara a já s ním souhlasím pač J. Law . ho dostala právem , a po skouknutí tohohle snímku pak člověk posune Hladovky někam na hony daleko pač tohle bylo z hlediska , herectví, gest , vystailování, a stvárnění emocí prostě dokonalý. Já mám prostě pro tmavovlasý zelenooký holky , od rány slabost, navíc pecka je pak ke konci i ten tanec jak tančej ten rock n roll , tam je uplně nehoráznost supééééééér. Naopak jako blond ve filmu špinavý trik , nic moc.Když jsem tenhle film viděl poprvý resp. prvních pár minut tak jsem ho odepsal , možná proto že jsem neznal dceru pana Lorence :-)) Není to je další film plný klišé ,,,,,,,,-Takže za mě Terapie láskou minimálně 100 % ---------- Původní zpráva ----------
Vraždy v kruhu (2015) (seriál)
Pěkný obzaení, příběhy jsou napínavý, pěknej hudební podkres a neokoukaní herci.Navíc pro mě asi zatím nejlepší role od Ivana Trojana, to že umí hrát vtipný role už víme ....viz seriál 4 hvězdy ,Samotáři , Jedna ruka netleská atd...Super výkon, také mě překvapil příjemně pan Krajčo se svými hereckými schopnostmi v tomto seriálu - taky dobrý, některé případy mají překvapivé rozuzlení, jiné jsou čítelné od začátku . Hana Vagnerová po Expozitůře opět super výkon,a divák se dozví i něco z horoskopu,každopádně seriál se mi moc líbil.
Konečná (2013)
Taková ŠPINAVÁ DOHODA po 29 letech zkrachovalej polda se chce vratit po průseru zpět na výsluní tak myslí že když chytí jednoho parchanta že se mu to splní. Po přečtení úvodu jsem myslel že to bude hrůza ale výsledek mě velice potěšil , je to místama vtipná akční oddychovka ...a po Sabotáži, a Plánu útěku , třetí dle mého názoru Arnoldův post guvernérský kousek . Navíc pěkný kárky .... 85%