Recenzie (891)
Ano, šéfová! (2018) (relácia)
no to neeeeeeeeeeeee.........
Bláznivá dovolenka (2015)
Né vždycky se ta filmová recyklace podaří. Další z řádky filmů, kdy to nepujde a já si kladu otázky, proč tvůrci si nedají práci s tím a nepřijdou s něčím novým?? Ale Ed Helms a jeho parta neurazily.. Taky co o nich čekat co?? Norman Reedus ale příjeně překvapil.
David Hasselhoff: True Survivor (2015) (hudobný videoklip)
.......Mě se to líbí, ale stejně na tom je nejzábavnější ten fakt, že si David myslí jakou udělal comeback díru do světa a všichni z něj mají ještě větší prdel. Pokud se ale pletu a celé to je recese tak před klobouk dolů. Po pravdě je ten song lepší a chytlavější, než devadesát procent dnešní rádiové tvorby...
Dieťa 44 (2015)
Nemám rád filmy, kdy celej film se bavíte vývojem postav, krásným komunistickým prostředím a pomalu se necháváte vtahovat do děje ´´tak trochu jiné´´ detektivky, aby vám posledních pět minut snímku sebralo veškerou iluzi z dobře odvedené filmařiny....Škoda.....
Dokonalý šéf (2015)
Jsem z oboru. Tak trochu i v Anglii, a tak jsem trochu tušil o čem to je. Co se týče gastronomie nebylo snímku co vytknout. Takhle to prostě je a Bradley to dal. Já mu to věřil, stejně jako věřím tomu, že jsou i vetší kokoti v kuchyni, než je Adam Jones.
Chappie (2015)
Pěkná pohádka která občas působí až moc dětským dojmem, ale i přes to vše celekm zaujala a bavila. Trochu přidat vážnosti z district 9 a neměl bych problém.
Jurský svet (2015)
Horší než jednička, lepší než dvojka a horší než trojka. Možná s dvojkou na stejno, ale vzhledem k tomu, že máme omezený počet bodování myslím že musí stačit. SPOILER: Na jurský svět sem se těšil, stejně jako když se vám chce obrovsky chcát, vy nemůžete a po třech hodinách se konečně dostanete a vychutnáte si tu chvilku souznění s pisoárem, penisem v rukách(ruce) a k prasknutí naplněním měchýřem. Film jede v duchu prvního dílu a krom předvídatelného konce není nic špatně. A možná kromě cvičených raptorů. Ale celkově vzato já se bavil a scéna, kdy na scénu běží poslední raptor stala za to. I kdyby celej film stál za hovno, tahle scéna by si ty dvě hvězdy zasloužila. Já za sebe doporučuji a to i přesto, že blockbustery nejsou mé oblíbené.
Kmeny - Tattoo (2015) (epizóda)
Tak pokud máte jako například já k tetování kladný vztah. Tak se tomuto rádoby dokumentu vyhněte... Větší přehlídku inbecilů jsem dlouho neviděl...
Kmeny - Thrash metal (2015) (epizóda)
Ještě že thrash metal neposlouchám a po dalším odpadním hodnocení kmenů asi nezačnu.
Krycie meno U.N.C.L.E. (2015)
Sherlock se mi líbí, ale tohle je to co od Guye očekávám..