Recenzie (215)
Šéfovia na zabitie (2011)
so close....mít to o půl hodiny více nikdo by nebyl proti..Jason Bateman by mel konecne nakopat Hollywoodu prdel a Charlie Day by ho mel vojenskym krokem nasledovat.
Mr. Sunshine (2011) (seriál)
What have you done Chandler? Hrůza a děs se mnou cloumá, čtvrtý díl jsem už ani nedokoukal. Tahle bída že pochází s Perryho hlavy? Ze stejné, která kořenila jednotivé díly Friends? Neuvěřitelné.
Skús ma rozosmiať (2011)
Oh Dave do čeho ses to zase namočil...
Zem - planéta človeka (2011) (seriál)
Top Gear v lese.
Svetová invázia (2011)
Ok, druhý díl asi takto: 2,5 hod. stopaz, kde postupne sledujeme akci pesaku, tanku a stihacek, do toho obcas prostrihy z veleni a logistiky. Zadne dlouhe zdrzovani ale film ala real-time strategy. Tohle byl pekne vypadajici blabol, bez spadu a kouli.
Fair Game (2010)
Horké téma minulých let, nyní již né tak žhavé, každopádně každá historická událost si zaslouží odstup, nadhled, který jí dá hloubku a perspektivu. Film podle skutečné události není dokument, proto nikdy nezanechá tak hlubokou brázdu přesvědčení, např. jako Zeitgeist, přesto si z něl lze udělat solidní obrázek jakým způsobem je nastavena a tvořena světová politika. Jde o střípky, které lidem otevírají oči a např. v mém případě z nich dělají euroskeptiky.
Odsúdený (2010)
Skvělý film, kterému chybí záblesk, nebo jak by pravil Jára Cimrman - pahrbek, geniality.
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
Hudba. Jeden z elementárních prvků, které udávají kvalitu a atmorsféru filmu. V Juno jsem měl při každém nápěvu nutkání samovolně zatlačovat bolce. Totálně mimoidní výběr hudební složky strhává kvality filmu.
Griffinovci - Something, Something, Something, Dark Side (2010) (epizóda)
Ještě lepší než první díl, zvláště začátek je epický.
Griffinovci - Episode VI: It's a Trap (2011) (epizóda)
Nejslabší z trojice parodií, snad se dočkáme i předělávky prvních tří novodobých dílů, potenciál rozkuchat zdechlinu je obrovský!