Posledné recenzie (67)
Pátranie (2018)
Konečne niečo originálne, zaujímavé a neokukané. Oceňujem joke s Bieberom.
Muž v temnote (2016)
Tak to bola trošku extrémnejšia verzia hry na slepú babu. napätie od začiatku až do konca, ani sa mi to nezdalo nereálne alebo prehnané. Aj keď lupiči aj dedulo boli pri tých zraneniach ešte celkom čiperní, ale tak ok. Za mňa plný počet, zapôsobilo to na mňa stopercentne.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
U mna nie je co vytknut. Prostredie na jednotku, hudba takisto, vykony hercov a celkove obsadenie je takisto skvele. Scenar je zaujimavy, nie je zbytocne prekombinovany. Je tam niekolko zaujimavych zvratov, niekolko zaujimavych cliffhangerov. Pre mna jednoduchych 5*.