Posledné recenzie (13)
Medzi vlkmi (2011)
Nevím co měla úplně přesně tahle vlčí variace na vetřelce znamenat, ale tři hvězdičky asi jenom za zcela luxusní provedení pádu letadla. Jinak co se týká dějové linie, tak tu považuji za hodně slabší záležitost.
Tunelové krysy (2008)
Já úplně přesně nevím, co pan Boll zamýšlel, když si psal scénář k tomuto filmu a pak si ho taky sám zrežíroval, ale mě to tedy opravdu neoslovilo. Prvních 30 minut jsem se musel doslova přemáhat, abych překousl ty stupidně srdceryvné scény ze života těžce zkoušených vojáku a říkal jsem si, že třeba ty akční válečné scény to potom napraví. Bohužel se nestalo! Nejsem tedy žádný odborník na válečnou strategii, aby podle mě i ta nejamatérštější jednotka vesnického airosoftu by postupovala vojenštěji, než tahle tlupa amerických specialistů na tunely. Prostě myšlenka dobrá, ale bohužel celý film byl jaksi pro mě "těsný jako nejtěsnější Vietkongský tunel".
Chata v horách (2012)
Celou dobu, co ten film běžel jsem si říkal WTF! a nevěřil vlastním očím, o čem ten film vlastně je. Určitě dávám 4 hvězdy, a to hlavně za originalitu. ..... nebo vlastně neoriginalitu?